2010年1月15日 星期五

Feel Like Home

一轉眼,2009年的五月舉辦的「鬼臉」攝影展突然感覺好像是好久好久以前的事了,在那之後,我也開始沉溺於底片的世界,透過小小的LOMO LC-A發現台灣的角落。2010年的2月,感謝步調咖啡館的大頭和東東,讓我再度有機會擺出我的作品(雖然我要強調平常我是很低調的),不過這次的展覽"Feel Like Home"會是在POST地下一樓的展覽場地。更多的訊息會在未來的幾天發布,請stay tune!

Following my debut solo photo exhibition back in May 2009, I'm back with another, and this time with a different feel.
Thanks to the support of 大頭 and 東東 from Cafe Tote, the up and coming photo exhibition - "Feel Like Home" will take place at B1 of the 'Post' throughout February 2010. Stay tune for more information that are coming your way!

沒有留言:

張貼留言